Promocje
Statyw Manfrotto CINE stalowy chromowany
Statyw Manfrotto CINE stalowy chromowany

1 015,00 zł

Cena regularna: 1 125,00 zł

Najniższa cena: 1 125,00 zł
szt.
Statyw Manfrotto WIND-UP czarny
Statyw Manfrotto WIND-UP czarny

3 240,00 zł

Cena regularna: 4 050,00 zł

Najniższa cena: 4 050,00 zł
szt.
Statyw Manfrotto 420NSB COMBI BOOM aluminiowy bez worka na piasek
Statyw Manfrotto 420NSB COMBI BOOM aluminiowy bez worka na piasek

845,00 zł

Cena regularna: 945,00 zł

Najniższa cena: 945,00 zł
szt.
Avenger Zestaw C-Stand 30 z odłączaną bazą czarny
Avenger Zestaw C-Stand 30 z odłączaną bazą czarny

1 450,00 zł

Cena regularna: 1 545,00 zł

Najniższa cena: 1 545,00 zł
szt.
Avenger Zestaw C-Stand 30 z odłączaną bazą srebrny
Avenger Zestaw C-Stand 30 z odłączaną bazą srebrny

1 379,00 zł

Cena regularna: 1 449,00 zł

Najniższa cena: 1 449,00 zł
szt.
Strefa Marek
Wybierz z listy producenta aby zobaczyć listę jego produktów jakie proponujemy do sprzedaży.

ROTOLIGHT ANOVA PRO Bi Colour – Standard

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: Prosimy o kontakt przed zam.
Cena: 7 669,00 zł 7669.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: ROTOLIGHT
Kod produktu: RL-ANVPRO-BI-S

Opis

ANOVA PRO Bi Colour – Standard

 

Rotolight Anova Pro to najnowszy rodzaj oświetlenia LED przeznaczonego dla najbardziej wymagających profesjonalistów pracujących w studio, jak i w plenerze. System Anova Pro Bi-Colour LED z AccuColour™ dostarcza doskonałe odwzorowanie barw((CRI Ra≧96)(Skintone CRI (R15)=99)) i stanowi źródło intensywnego, miękkiego światła idealnego przy filmowaniu i fotografii. Lampa zużywa o 94% mniej energii niż tradycyjne żarówki wolframowe.

Rotolight Anova PRO stanowi najwyższe osiągnięcie technologii LED, dzięki pięciu unikatowym udoskonaleniom:

CINESFX ™ – filmowe efekty świetlne ułatwiające twórczą i kreatywną pracę oraz oszczędność czasu (stroboskop, błysk, ogień, cykl/pętla, światło pulsujące, policyjne i telewizyjne) do użytku w studio lub plenerze.

HIGH SPEED SYNC FLASH – lampa błyskowa, dostarcza błysk typu HSS o 150% maksymalnej mocy światła ciągłego, do użytku w tradycyjnej fotografii jako doskonałe uzupełnienie światła ciągłego.

TRUE APERTURE DIMMING ™ – dokładnie przelicza odpowiednią wartość przysłony (F-Stop) dla danego przedmiotu w określonej odległości.

DESIGNER FADE ™ – pozwala na znane z początku i końca wywiadów płynne rozjaśnienie i ściemnianie sceny.

ANOVA™ to mocne źródło światła (6545 luksów osiągalne w odległości 91,4 cm), zasilane przez akumulatory V-Lock lub zasilacz sieciowy. Lampa zużywa o 94% mniejszą ilość energii niż tradycyjne źródła światła. Anova Pro to niespotykana uniwersalność, najwyższa jakość reprodukcji barw oraz super miękkie i plastyczne światło doskonałe przy fotografowaniu i filmowaniu.

Lampa dostępna jest w trzech wersjach: Bi-Colour (3150-6300 Kelwinów) ‘STANDARD’ 50 (kąt padania światła), polecany przy większości aplikacji dla zmaksymalizowania uniwersalności urządzenia oraz w wersji o stałej temperaturze barwowej 5600K (najmocniejszy model w ofercie) – idealny dla fotografów potrzebujących mocnego światła, którzy w większości pracują w plenerze. Ponadto dostępna jest również specjalna wersja 110 ‘ULTRAWIDE’ Bi-Colour o szerokim kącie rozprowadzania światła, która pozwala na uzyskanie efektu delikatnego wypełnienia oraz minimalizuje cienie w pracy z tłem (eliminuje konieczność stosowania dyfuzora).

Dane techniczne / specyfikacja :

Kod produktu      RL-ANVPRO-BI-S

Temperatura barwowa : Regulowana elektronicznie w zakresie 3150K – 6300K

TLCI:  91 – profesjonalne zastosowania telewizyjne, błąd na poziomie minimalnym, co eliminuje konieczność korekty kolorystycznej przez kolorystów.

Odwzorowanie barw CRI (RA) :   CRI=>96 (Odcienie skóry R15 CRI=99)

Liczba przewodnia:  GN 24 @ ISO 100 @ 2,7 m

Lux (0,914m): 6280 Lux

Natężenie (0,914m) : 583 fc

Strumień światła (0,914m): 3901lm

Przysłona przy ISO 200/400/800 (0,914m) : f8 / f11 / f16

Lux (1,8m): 1760 Lux

Natężenie (1,8m): 164 fc

Strumień światła (1,8m): 3466 lm

Przysłona przy ISO 200/400/800 (1,8m): f4,59 / f6,5 / f9,19

Lux (2,7m): 857 Lux

Natężenie (2,7m): 80 fc

Strumień światła (2,7m): 3795 lm

Przysłona przy ISO 200/400/800 (2,7m): f3,73 / f5,28 / f7,46

Pobór mocy przy 100% wydajności:  48W przy 100% wydajności

Sterowanie:  Synchronizacja błyskiem lub wejście wyzwalacza

Waga: 2,47kg (3,34 kg z uchwytem studyjnym), 4,78kg (z uchwytem studyjnym i wrotami)

Wymiary:  440mm (szerokość) x 493mm (wysokość) x 107mm (głębokość)

Mocowanie: Standardowa klamra TVMP, uchwyt studyjny lub gwint M8

Kąt padania światła:  Bi-Colour 50º

Masters Kit   : Dostępny oddzielnie. Zawiera walizkę + wrota.

Akumulatory  : Brak w zestawie. Opcjonalnie 1 bateria + ładowarka podróżna DTap; 1 bateria + ładowarka z 2 wyjściami; 2 baterie + ładowarka z 2 wyjściami; 4 baterie + ładowarka z 4 wyjściami

Filtry216 Full Diffuser – filtr dyfuzyjny, 250 Medium Diffuser – filtr dyfuzyjny, 184 Cosmetic Peach, 279 1/8 Minus Green (ograniczanie przebarwień koloru zielonego), 249 1/4 Minus Green, 248 1/2 Minus Green.

Gwarancja: 2 lata, realizowana przez dystrybutora.

Uwaga: Z lampą nie są dostarczane wrota, który nabyć można oddzielnie lub w zestawie Masters Kit


Kluczowe cechy produktu:

CINESFX™  – zestaw personalizowanych efektów świetlnych Lighting FX (CineSFX™), idealny dla produkcji telewizyjnych oraz filmowych. Zawiera wszystkie standardowe efekty, które często wymagane są do odtworzenia na planie filmowym – efekt pożaru, błyskawic, telewizji, filmu czy neonu. Ponadto w zestawie pojawiają się bardziej nowatorskie efekty – światła radiowozu, błysku fleszy paparazzi czy wystrzału z broni palnej. CineSFX™ eliminuje potrzebę użycia „flicker boxów” w systemie pracy, znacząco oszczędzając czas oraz koszt uzyskania odpowiednio silnego i realistycznego efektu. Może być również używany z bezprzewodowym wyzwalaczem zdalnego sterowania.

FX SLAVE™ – uruchamia i przenosi efekt CineSFX ™ na jednostki podrzędne dowolnego rodzaju (aż do 512 szt.), w czasie rzeczywistym bez opóźnienia, aby tworzyć silne efekty świetlne dla projektów na dużą skalę.

Synchronizacja błysku z krótkimi czasami naświetlania (HSS) generuje mocny błysk HSS, bez opóźnienia potrzebnego na ponowne naładowanie. Flash osiąga 150% maksimum światła ciągłego. Do użytku w tradycyjnej pracy fotograficznej. Udostępnia również opcję światła modelującego, razem z kontrolą długości błysku oraz temperaturą barwową, łącząc zalety techniki błyskowej z światłem ciągłym.

TRUE APERTURE DIMMING™ – oblicza i wyświetla odpowiednią przysłonę dla obiektu przy konkretnej odległości, usprawniając pracę poprzez eliminację konieczności pomiarów. Wymiennie dopasowuje też poziom jasności, umożliwiając pracę na pożądanej przysłonie.

DESIGNER FADE™ – Tryb umożliwiający generowanie efekt przejść (ściemnianie i rozjaśnianie sceny) dla filmowania z wykorzystaniem aparatów foto oraz znacząco skracając czas postprodukcji w przypadku projektów filmowych.


W zestawie:

1 x Lampa Rotolight ANOVA PRO™
1 x Uchwyt studyjny ze standardową klamrą TVMP
1 x Uniwersalny zasilacz Rotolight z kablem sieciowym
1 x Etui na filtry
1 x Podręcznik użytkownika ANOVA PRO™
1 x Zestaw filtrów ANOVA PRO™:
- 1 x 216 Full Diffuser – filtr dyfuzyjny (1,5 Stops)
- 1 x 250 Medium, Half White Diffuser – filtr dyfuzyjny (3/4 Stops)
- 1 x 184 “Cosmetic Peach” filtr dyfuzyjny
- 1 x 279 1/8th Minus Green – ograniczanie przebarwień koloru zielonego (Magenta)
- 1 x 249 1/4 Minus Green – ograniczanie przebarwień koloru zielonego (Magenta)
- 1 x 248 1/2 Minus Green – ograniczanie przebarwień koloru zielonego (Magenta)

Uwaga: Z lampą nie są dostarczane wrota, które nabyć można oddzielnie lub w zestawie Masters Kit

Rekomendacje:

„Podstawowe narzędzie w fotografii portretowej, którą się zajmuję.” – Greg Gorman, zwycięzca  Lifetime Achievement Award

„Anova Pro zmieni branże” – Jason Lanier, nagradzany fotograf, uczestnik programu Sony Artisan of Imagery

„Uwielbiam to jak ANOVA wygląda... perfekcyjnie pięknie.” – Mark Mann, ambasador Leica

„Rotolight Anova jest idealnym narzędziem do pracy w telewizji na żywo. W naszym studiu mamy ponad 50 lamp ANOVA w przestrzeniach naszych klientów, takich jak BBC czy MTV. Największą zaletą produktu jest możliwość szybkiego i odpowiedniego oświetlenia ludzi, co oszczędza nasz czas i pieniądze oraz zmniejsza możliwość pomyłki w telewizji na żywo.” Wesley Dodd, CEO, Celebro Media Studios (pierwsze londyńskie studio telewizyjne, w pełni w technologii 4K)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl